Mary Kay® elégedettségi garancia

A Mary Kay® független szépségápolási tanácsadók által értékesített termékei mögött áll. Ha a vásárló bármilyen okból nem elégedett egy Mary Kay® termékkel, biztosítjuk annak cseréjét, vagy a termék visszaküldése után megtérítjük annak teljes árát. Ha ez a független szépségápolási tanácsadó már nem dolgozik a vállalatnál, a vásárló a terméket a vásárlást igazoló bizonylattal együtt átadja a vállalat munkatársainak.

Annak érdekében, hogy a Mary Kay® termékek 100%-os elégedettségi garanciát élvezzenek, kizárólag meghatalmazott, független Mary Kay szépségápolási tanácsadóktól vásároljon Mary Kay® termékeket.

A más helyeken vásárolt termékekre nem vonatkozik a 100%-os elégedettségi garancia, és a vállalat nem tudja garantálni, hogy ezek a termékek valódi Mary Kay® termékek, vagy megfelelnek a Mary Kay minőségi szabványainak.

A csere vagy visszatérítés okáról az ügyfélszolgálaton a +36 213 007 530 telefonszámon érdeklődhet.

Kérdőív a vásárlók elégedettségének felmérésére*:

  • 10-ből 9 Mary Kay® fogyasztó elégedett a Mary Kay® termékekkel.
  • A Mary Kay® termékek fogyasztói elégedettebbek a Mary Kay® termékekkel, mint más általuk használt termékekkel.
  • A Mary Kay® fogyasztók közel 90%-a állítja, hogy a Mary Kay® termékek ára megfelel a minőségnek.
    • *Piackutatás alapján. Az eredmények a Mary Kay vásárlók visszajelzésein alapulnak.

1. helyezett a márkahűség tekintetében

A Mary Kay Inc. 2010-ben csodálatos első helyet ért el a Brand Keys listáján a legtöbb vásárlói hűséggel rendelkező márkák között, mind a kozmetikumok, mind a hidratáló arcápolás kategóriában! A Brand Keys sajtóközleménye szerint a győztesek "azok a márkák, amelyek a legjobban ki tudják szolgálni a fogyasztókat és hűséges vásárlókat tudnak teremteni". A Brand Keys szavai szerint a jelenlegi lista 71 kategóriában 528 márka fogyasztói kapcsolatait vizsgálja.